Новости Экономика

У Білій Церкві обговорювали тарифи на проїзд у транспорті

Мировлад Марбу

  • 0
  • 287

21 грудня, відбулося засідання  "Круглого столу" з обговорення проектів регуляторних актів – рішень виконавчого комітету Білоцерківської  міської  ради "Про  тариф  на  проїзд у  міському електричному  транспорті та на  міських автобусних маршрутах загального користування"

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина".

Не дивлячись на те, що декілька тижнів тому міською владою було відкладено рішення про підняття тарифів на невизначений термін, круглий стіл щодо їх підвищення таки втиснувся в останні дні року.

Великий  зал  міської ради ледь вмістив всіх охочих взяти участь у обговоренні, але в те, що захід буде тихим і мирним не сподівався ніхто. І дійсно перші декілька годин обговорення майбутніх тарифів на проїзд були напрочуд палкими. Запрошені перевізники та громадськість розділилася на два табори. Здавалося роль "рефері" мала б дістатися  головуючому президії, заступнику міського голови Олександру Полярушу,  про те  люди, що прийшли висловити протест проти підвищення тарифів на проїзд, відразу назвали Поляруша прибічником транспортників. Шквал емоцій, образ, звинувачень, доцільних та навіть безглуздих реплік лунало між опонентами, а взаємні образи не припинялися попри намагання перевізників спробувати обґрунтувати підвищення ціни на перевезення пасажирів.

Одним з таких виявися славнозвісний "Транссіті", котрому на "круглому столі" критики дісталося найбільше. Особливо після доповіді та обґрунтування нового тарифу. Як зазначив представник "Транссіті", аби виконати всі інвестиційні зобов`язання на 5 років, враховуючи затратні частини тощо, які і складають тариф, то цифра запропонована до оплати проїзду  мала б скласти 9 гривень. Але розуміючи соціальну напругу яка склалась тільки на початку обговорення даних питань, перевізник запропонував компромісну цифру у 7 гривень. Як і очікувалось, почувши це, громадськість вибухнула обуренням. 

Під час жвавих дискусій Олександр Поляруш зазначив, що дане громадське обговорення нічим не відрізняється від ряду інших в плані заангажованості, адже, за його словами, в залі зібралися всі ті самі обличчя та персонажі, яких певні політичні сили вкотре заохотили взяти участь у громадському обговоренні тарифів. То ж коли напруження досягло точки кипіння, переважна частина людей пенсійного віку одностайно покинула залу.

Варто відзначити що діалог продовжився у здебільшого спокійному руслі, де всі інші перевізники також мали змогу висловитись та відповісти на питання присутніх. За підсумками звітності та економічного обґрунтування всі 6 перевізників, які нині є в місті наполягають на підвищенні тарифу на проїзд. При чому абсолютно у всіх автобусних маршрутів економічне обґрунтування вартості проїзду сягло близько 9 гривень, натомість усі вони погоджуються на суму не менше 7. Так для міських автобусних маршрутів загального користування пропонується тариф 7 гривень,   для міського електричного  транспорту – 5 гривень.

Заслухавши позицію транспортників заступник міського голови Олександр Поляруш зазначив, що він звісно проти підвищення тарифів на проїзд, і в людей не ті зарплати щоб їздити по 9 гривень, попри те що дана вартість є обґрунтованою. Що ж до так званого компромісного підвищення до 7 гривень то він певен що ці диктує сьогодення.

На запитання присутніх про компенсацію владою пільгових перевезень, відповідь Олександра Поляруша була однозначною:  при наявності в місті 60 тисяч пільговиків, компенсація приватним перевізникам стала б  бюджету у 120 мільйонів гривень, а це поки що неможливо. 

В свою чергу начальник відділу транспорту міської ради Олена Шевченко відзначила, що промоніторивши підняття цін на проїзд у різних містах України, побачила здорожчання на 1-2 гривні, тобто вартість проїзду складає щонайменше 6-7 гривень. Очільниця транспортного відділу закликала зважено підійти до цього питання і зробити так щоб транспорт в місті працював. 

Резюмуючи засідання круглого столу Олександр Поляруш вніс низку своїх пропозицій, серед яких – встановити вартість проїзду 5, 6, 7 гривень для різного виду автобусних маршрутів, залежно від їх марки, пасажиромісткості та комфорту, або ж не виділяючи нікого з перевізників зробити єдиний тариф у 7 гривень.

Та в будь-якому разі рішення прийматиме виконавчий комітет міської ради, котрий скоріш за все затвердить новий тариф і мешканцям Білої Церкви доведеться прийняти нові реалії.

Рубрика: Экономика
Комментарии
0
Чтобы добавить свой комментарий авторизуйтесь
Другие Новости

Афиша событий Белой Церкви

Новости Самые
Читаемые
Обсуждаемые
за Неделю
за Месяц
за Год

Видеосюжеты

Фоторепортажи

Что комментируют?

Объем цистерны в машине около 2000 литров. Расход воды - 30-40 в секунду (максимальный). Весь объем воды расходуется за промежуток от 3 до 7 минут. 300 литров не хватило бы и на минуту тушения.
9 Февраля 2019 15:38 | Kate Titarenko
У садочках Кропивницького скасували пільгу на харчування дітей учасників АТО http://www.kypur.net/u-sadochkah-kropyvnytskogo-skasuvaly-pilgu-na-harchuvannya-ditej-uchasnykiv-ato/ У Кропивницькому мітингували через скасування у садочках пільг для дітей учасників АТО. ФОТО http://www.kypur.net/u-kropyvnytskomu-mitynguvaly-cherez-skasuvannya-u-sadochkah-pilg-dlya-ditej-uchasnykiv-ato-foto/
9 Января 2019 12:03 | Оля Кузьменко
Навіщо брехати? Чи на брехні будується все в цьому світі? Чотири пожежні машини, з яких в одній було 300 л води? Навіщо їхати, або вже якщо прийняли виклик, то мабуть мусять бути підготовлені до врятування не тільки життя, а й майна людей. Чи в Україні всі живуть за принципом: не моє, то хай горить. Такого й ворогу не побажаєш. В один момент зруйнувалось все, не тільки втратили все що було, але й всі спогади. Не залишилось нічого, навіть жодних документів. А все через халатність «рятувальників», тобто відсутність води в машинах.
18 Декабря 2018 01:07 | Polina Makovetska