Новости Город

Туризм у Білій Церкві: головне - почати

Мировлад Марбу

  • 2
  • 126

Біла Церква, місто з тисячолітньою історію, тільки рік як взялася за питання своєї туристичної привабливості. Було затверджено програму розвитку туризму в місті, й вона вже півроку виконується. Розповісти про те, як проходить реалізація, та зібрати ідеї щодо покращення втілення зібралися всі зацікавлені сторони 18 липня з ініціативи Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви.

  • Сьогодні проблемою в розвитку туризму в Білій Церкві є те, що туристи не залишаються тут на ніч. Зазвичай приїжджають на день, все встигають подивитися і повернутися додому. Також я вважаю, що місто не допрацьовує у плані використання «Олександрії». Це все-таки наша перлина, вона в нас є, і цим потрібно користуватися, - каже заступник міського голови Володимир Хмурич.

Півроку як виконується програма розвитку туризму місті. У цій тематиці було проведено понад 30 заходів. Проте найбільшими здобутками можна назвати такі: знято промоційний відеоролик про місто, розроблено та віддруковано туристичну карту міста (вона зараз є у всіх готелях міста), запущено туристичний портал, також віддруковано туристичний буклет про Білу Церкву, засновано туристичний кластер (який зареєстровано у вигляді громадської організації «Біла Церква туристична»), поставлено в центрі міста туристичні та автомобільні вказівники з визначними місцями, відкрито туристично-інформаційний центр (який уже працює в «Сіті-парк готелі»). У розробці зараз бренд-бук міста та мобільний туристичний додаток. Ну і прийняття міською радою програми розвитку туризму також вважаємо неабияким досягненням, адже в Київській області вона така єдина в своєму роді. А існування програми дозволяє залучати на її реалізацію кошти з міського бюджету. Хоч і невеликі, проте це вже щось.

Дехто з присутніх, звичайно, висловив своє «фе» на кшталт: «Про який туризм ви говорите, коли в нас у центрі міста жодного громадського туалету… Де нормальні вказівники на будинках…». Але це тільки ще раз доводить істину, яка вже не раз говорилася: розвиток туризму зачіпає розвиток ще 50 (!) дотичних сфер (а це і житлово-комунальна, і побутового обслуговування населення, і архітектури…). Тож за жменьку коштів із туристичної програми при найбільшому бажанні громадський туалет не поставиш. Це варто розуміти активним білоцерківцям. Як і те, що позитивний імідж міста починається із кожного з нас.

Щодо ідей, то туристичний кластер зараз розмірковує над декількома фестивалями, які мають закликати в Білу Церкву потік туристів. А також усі разом думають, як почати якісно обліковувати туристів. Адже зараз така статистика цілком туманна. А все ж варто знати ситуацію, яка є, якою є динаміка та які цілі ми можемо перед собою поставити.

Олександра Вовченко

Рубрика: Город
Комментарии
2
Чтобы добавить свой комментарий авторизуйтесь
Ольга Савченко
Ой, ну, так: аж 15 років не вистачає, щоб говорити про тисячолітню історію! 15 років для тисячоліття - це ніщо. Немає більш до чого придертися, ще й у такій грубій формі?
0
Станіслав Костецький
а брехати про "тисячолітню історію міста" обовязково?
0
Другие Новости

Афиша событий Белой Церкви

Новости Самые
Читаемые
Обсуждаемые
за Неделю
за Месяц
за Год

Видеосюжеты

Фоторепортажи

Что комментируют?

Шановна пані Наталіє, дякую за Вашу статтю, але в ній є дещо неправильно зрозуміле Вами трактування моїх слів. У своєму виступі я сказала: «Час довів, що міська влада піклується про збереження й оновлення матеріально-технічної бази навчальних закладів. Так, два роки поспіль на кожну школу виділялося по 42 тисячі грн. Але ми всі розуміємо, що це крапля в морі. Без активної позиції керівника та розумної співпраці з батьківським комітетом і громадськими організаціями освітньому закладу складно повноцінно працювати. І тому глибока вдячність батькам, які розуміють, що підтримка освіти – це інвестиції в успішне майбутнє своїх дітей». У відповідь на запитання члена комісії Гончаренка Ю.А.: «Що, як адміністратор, я знаю про фінансування закладу міською владою?» - я відповіла, що цього літа на реконструкцію спортивного майданчика було виділено з міського бюджету 530.000 грн. Сподіваюся, що Ви врахуєте мої зауваження і внесете корективи у статтю. Дякую за розуміння. З повагою Олена Плигань.
22 Сентября 2017 19:55 | Олена Плигань
Як изавжди ті самі граблі )) не компетентна комісія і її початкове голосування зробило свою справу, для комісії повинен бути один критерій- хоча б 1 професійний експерт з брендингу, який би мав мати вирішальне слово, а також строга анонімність поданих заявок саме для членів комісії, щоб уникнути упередженого голосування . А так все ясно і прогнозовано))) Про он лайн голосування взагалі вже мовчу ...буде як у місті Дніпрі - де в он лайн голосуванні перемогла ракета ))) P.S.після шквалу критики та насмішок команда Експертів з брендингу таграф-дизайну обрали достойну роботу https://lenta.ru/news/2017/07/31/logo/
12 Сентября 2017 14:55 | lolik yjfgjgfjhg