Видео Сюжет

Підприємці & Дикий - чому діалог не вдався!

Портал idbc

  • 1
  • 86

Зустріч мера з підприємцями! Що можу сказати нас не почули, нас навіть не хотіли почути!
Є 600 кіосків - мер із заступником вирішив - вистачить 300 - інших зносимо! Це на хвилиночку тисяча сімей, тисяча робочих місць, тисяча платників податків, яким потім ми, а не мер, будемо платити допомогу по безробіттю! Ми, а не мер, будемо допомагати утримувати їх сім'ї серез друзів знайомих, а не через програму Турбота від мера! Скільки втратить місто з цих знесених чи закритих кіосків - близько 20000000 грн. Щороку!
Тепер, що відбувається з ринком зовнішньої реклами - ніщо інше, як політична розправа! А не регулювання ринку!
Як це відбуваєтся поясню на практиці:
До прихода до влади Дикого 99,9% всіх рекламних конструкцій, що належать операторам зовнішньої реклами мали дозволи і платили податки в місцевий бюджет! Ці "нові" геніальні менеджери придумали незаконний мораторій (перевищуючи свої повноваження, бо такі регуляторні дії в економічній сфері по суті є ргуляторним актом, який приймає сесія міської ради, а не виконком мер+заступники+ куми) на будь-які дії пов'язані з оформленням, ПРОДОВЖЕННЯМ вже існуючих конструкцій. Термін мораторію чітко не визначений! Архітектура повинна була розробити нову схему розміщення зовнішньої реклами в місті спочатку до жовтня 2016 року, потім до лютого 17 року, потім до 1 травня 17 року, тепер мер говорить до жовтня 17 року, але по факту жодні роботи не проводяться! Тепер через мораторій понад 60% всіх рекламних конструкцій втратили свої дозволи - тобто стоять незаконно! Декілька операторів звернулося з позовами до суду, суд вказав на незаконність рішень виконкому, але вони ними ігноруються! І це є простим банальним знущанням над піприємцями, що працюють в цій сфері! Наступний наслідок - виходячи з логіки виконкому вже завтра потрібно знести понад 60% всіх рекламних конструкцій, але нікого не зносять окрім двох братів Яременків! То це розправа, чи наведення порядку! Я повірю в порядок, коли знесуть всіх, чиї дозволи закінчилися! І коли буде чіткий графік демонтажів! А поки цього не має - це ПОЛІТИЧНА РОЗПРАВА! Інакше, навіщо демонтувати конструкції в 4 ранку 22.06.17? Білоцерківські фашисти? Якщо мер правий, чого на демонтаж в 4 ранку звозятся тітушки від мера, якщо все по закону? І якщо ми з братом такі бєспрєдельщики, то чого досі не в КПЗ! А на останній зустрічі з підприємцями мер опустився до особистих образ, при чому вкотре!
Вимоги мої і підприємців прості як двері: 
1. Повага до будь-якого платника податків!
2. Спочатку нова нормативна база (простіше нові правила гри), а потім наведення "порядку" бо всі ми повинні розуміти, якими будуть ці нові правила гри!
3. Спочатку думаємо радимося з усіма зацікавленими сторонами, а потім махаємо шаблею, а не навпаки!
Що з цих вимог не зрозуміло? Яким потрібно бути найманому менеджеру, щоб не зрозуміти три прості правила?

Комментарии
1
Чтобы добавить свой комментарий авторизуйтесь
Bohdan Yaremenko
Bohdan Yaremenko 21.07.2017
Ось так почула підприємців міська влада: https://youtu.be/X4nBMcgsi8o
0
Другие Новости

Афиша событий Белой Церкви

Видеосюжеты Самые
Читаемые
Обсуждаемые
за Неделю
за Месяц
за Год

Фоторепортажи

Что комментируют?

Шановна пані Наталіє, дякую за Вашу статтю, але в ній є дещо неправильно зрозуміле Вами трактування моїх слів. У своєму виступі я сказала: «Час довів, що міська влада піклується про збереження й оновлення матеріально-технічної бази навчальних закладів. Так, два роки поспіль на кожну школу виділялося по 42 тисячі грн. Але ми всі розуміємо, що це крапля в морі. Без активної позиції керівника та розумної співпраці з батьківським комітетом і громадськими організаціями освітньому закладу складно повноцінно працювати. І тому глибока вдячність батькам, які розуміють, що підтримка освіти – це інвестиції в успішне майбутнє своїх дітей». У відповідь на запитання члена комісії Гончаренка Ю.А.: «Що, як адміністратор, я знаю про фінансування закладу міською владою?» - я відповіла, що цього літа на реконструкцію спортивного майданчика було виділено з міського бюджету 530.000 грн. Сподіваюся, що Ви врахуєте мої зауваження і внесете корективи у статтю. Дякую за розуміння. З повагою Олена Плигань.
22 Сентября 2017 19:55 | Олена Плигань
Як изавжди ті самі граблі )) не компетентна комісія і її початкове голосування зробило свою справу, для комісії повинен бути один критерій- хоча б 1 професійний експерт з брендингу, який би мав мати вирішальне слово, а також строга анонімність поданих заявок саме для членів комісії, щоб уникнути упередженого голосування . А так все ясно і прогнозовано))) Про он лайн голосування взагалі вже мовчу ...буде як у місті Дніпрі - де в он лайн голосуванні перемогла ракета ))) P.S.після шквалу критики та насмішок команда Експертів з брендингу таграф-дизайну обрали достойну роботу https://lenta.ru/news/2017/07/31/logo/
12 Сентября 2017 14:55 | lolik yjfgjgfjhg